لیست اسامی دوستان و مقاله های اجرایی در زمینه بازرگانی بین الملل

نام خانوادگی نام نام مقاله
اقبالی بابک Segmentation Usefulness In The Sportswear Industry
ابراهیمی عاطفه Role of Advertising Agency in Cultural Message 
اسفندیاری سمانه Countries Strategy in Exporting of Financial Services
اطهری نسرین Chinese & British Consumer's Evaluation's Int'l Brand

اروجلو سعید Int'l Marketing Strategies in Industrial Clusters
افتخاری میثم Linking market orientation to int'l market selection
بنیادی محدثه Knowledge Acquisition Learning and Initial Pace 
تمیز فربد Comparative Study on Int'l Marketing Mix China/India
توکلی شهلا Host Country Marketing Culture N foreign direct Invest
جعفرزاده علی Impact of Foreign Political Instability on Chinese Export
حاجی محمدی حلیه Internationalization's Effect on Marketing Learning
حسین آبادی محمد Study of COO Image from Legitimacy Theory Evidence
حسین زاده فیروز Exchange Rate, Int'l Trade & Trade Policies
حلت آبادی نیوشا Ex
حیدر کاشی سمیرا Entrepreneurial Marketing Strategy During Growth 
حیدری محمود Marketing Mix Customer's Equity of SPA Brands
خاتمی فرد تارا Innovation, Organization capabilities, Global Firm
خانی منصوره A Spillover Analysis of Shocks from US, UK and China
رضایی   صبا Green Marketing Tools Effect on Customers Behavior
رضایی  علی Role of Brand Experiences Trust & Satisfaction 
رضوانی ثریا COO Fits effect on Consumer Product Evaluation
زاهدی حمید Evaluation of International of Brand Alliances
شعمچی شهاب National Distance, Int'l Experience & Venture Capital
شیخ الاسلامی مسعود Regional Bilateral Trade Analysis of EU, China, ASEAN
صادق نیا افشار Fuzzy Multi Criteria Decision Model for Int'l Tourist
طاهری رویا Effect of COO on Customer's Purchasing Intention
عربی مرتضی The Impact of Online Advertising on Proton Sales
علی آبادی فرزین Marketing Variables when Launching High Technology
علی محمدی عبدالله Reasoning of Market Selection
فرزانه جوان مینا Segmentation Usefulness in the Sportware Industries
کلانتری هاشم Impact Of National CultureOn Int' Marketing Strategy
محمدی سهیلا Examining the Influence of Uncertainty Marketing Mix
محمدی حسین Marketing Capabilities, Institutional Development 
معظمی سعید Exam Market Entry Mode Strategies via Resource
معز عباس Select Country Which Start Int'lization Non-Sequential
مهران امیر Ext Environ & moderating role of Expo market Orient
یاور محمد World Trade & Associated Sys Risk of Global Inequality