برنامه ثبت نام ترم جدید دانشگاه

با عرض سلام

احتراما طی اعلامیه دانشگاه جدول زمانبندی ثبت نام ترم جدید بشرح زیر میباشد.

ثبت نام اینترنتی واحد علوم وتحقیقات البرز

نیمسال دوم 93-92 

ورودی 90، شنبه 12 بهمن از ساعت 9:00 الی 24:00

ورودی 91، یکشنبه 13 بهمن از ساعت 9:00 الی 24:00

ورودی 90، سه شنبه 15 بهمن از ساعت 9:00 الی 24:00

http://www.kiau.ac.ir/persian/Sabtenam/92-93-2/zamanbandi-alborz.htm

فرم های مدیریت پروژه

با سلام و عرض روز خوش،

احتراما با توجه به نیاز کلیه دوستان گرامی به فرم های مدیریت پروژه، که توسط اساتید ارجمند آقایان دکتر مجید سبزه پور و مهندس مسعود اشتری تهیه و بهمراه کتاب فرم های مدیران پروژه به قیمت 5800 تومان عرضه شده است، پیشنهاد میشود قبل از افزایش قیمت این کتاب نسبت به خریداری  و مطالعه راهنمای آن اقدام نمائید.

در ضمن، فرم های مورد نیاز از مرحله آغازین تا اختتام پروژه جهت انجام تکالیف دانشگاهی بحضور تقدیم میگردد

http://s5.picofile.com/file/8111023884/PM_Forms_Farsi.rar.html

دانلود کتاب فرم های مدیریت پروژه ویرایش جدید


عرض سلام و ادب

احتراما با توجه به نیاز دوستان در ارتباط با استفاده از فرم های مدیریت پروژه، لینک دانلود کتاب فوق بشرح زیر بحضور تقدیم میگردد

http://s1.picofile.com/file/8100891692/A_Project_Manager_s_Book_of_Forms.pdf.html

فراخوان ترم 3 جهت رفع مشکل

.احتراما به استحضار میرساند این ترم برای دانشجویانی که بصورت انتقالی میبایست دروس ترم 3 ثبت نام کنند، متاسفانه هیچ درسی ارائه نشده. یکی از دوستان موضوع را پیگیری نموده که در جواب به ایشان اعلام شده است: باید مهمان واحد های دیگری شوند
این فراخوان جهت تشرک مساعی و مذاکره گروهی دانشجویانی با شرایط مشابه میباشد تا در صورت امکان قبل از شروع زمان ثبت نام، شرایط را با واحد آموزش مطرح و نسبت به درخواست مساعدت بیشتر دانشکده با این گونه از دانشجویان، اقدام نمایند


مطالبی جدید در ارتباط با رفتار سازمانی از طرف سرکار خانم اسکندری (جهت تصحیح برخی از جواب های جزوه)

با سلام 
فصل 10 موانع موثر برسر ارتباط موثر 
1-از صافی گذراندن: پیام دهنده در اطلاعات دستکاری میکند یا از صافی میگذراند در واقع شخص اطلاعات را فشرده کرده و طوری عنوان میکند که خود خواهان شنیدن آن است این فشرده سازی باعث میشود تا از حجم و وزن اطلاعات کاسته شود
هر چه تعداد سطوح سازمانی بیشتر باشد یعنی هر چقدر ارتفاع ساختار سازمانی بلند تر باشد فرصت یا امکان بیشتری هست تا در اطلاعات دستکاری شود
2-نوع پنداشت پیام دهنده: افراد با توجه به نیازه و انگیزه ها و تجربه و سایر ویژه گی ها چیزهای خاصی را میبینند یا میشنوند همچنین گیرنده پیام در گرفتن پیام علاقه و انتظارات شخصیش را اعمال میکند در حقیقت افراد واقیت ها را نمیبینند بلکه آنچه را که میبینند تفسیر میکنند و آن را واقعیت مینامند.
3-احساسات: نوع احساس فرد به هنگام گرفتن پیام برشیوه تفسیر او از پیام اثر میگذارد اگر کسی عصبانی باشد یا در حالت آرامش پیامی را که دریافت میکند به گونه های متفاوتی تفسیر خواهد کرد
4-زبان: کلمات برای افراد معانی مختلفی دارند سن میزان تحصیلات و زمینه فرهنگی از جمله متغیر های شناخته شده ای هستند که بر زبانی که فرد صحبت میکند و معنی که به کلمات خود میدهد اثر میگذارد مثلا زبان یک سیاستمدار با زبان یک فرد عادی متفاوت است