تدوین استراتژ های بازاریابی و سیاست های آمیخته بازاریابی (الگوی عقلایی)

دوستان عزیز، 

عرض سلام و روز خوش

احتراما فابل های مربوط به پروژه پایان دوره درس اصول بازاریابی بشرح زیر بحضور تقدیم میگردد.

تدوین استراتژ های بازاریابی و سیاست های آمیخته بازاریابی متناسب با استراتژی های سازمان (الگوی عقلایی)

http://s5.picofile.com/file/8116007392/sp_marketing_vaker.pdf.html

و طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت معدنکاری توسعه فدک ایرانیان

http://s5.picofile.com/file/8116007600/SP_market_ramezani_alsim.pdf.html


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.