ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
دوستان عزیز،
عرض سلام و روز خوش
احتراما فابل های مربوط به پروژه پایان دوره درس اصول بازاریابی بشرح زیر بحضور تقدیم میگردد.
تدوین استراتژ های بازاریابی و سیاست های آمیخته بازاریابی متناسب با استراتژی های سازمان (الگوی عقلایی)
http://s5.picofile.com/file/8116007392/sp_marketing_vaker.pdf.html
و طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت معدنکاری توسعه فدک ایرانیان
http://s5.picofile.com/file/8116007600/SP_market_ramezani_alsim.pdf.html